Objectius:
- Expressió oral.
- Fomentar la realització de recursos visuals.
- Aprenentatge vivencial.
- Fomentar l'aprenentatge de les TIC.
- Aprendre a recercar informació i seleccionar la que ens interessa.
- Valorar el treball amb grup.
- Aprendre a organitzar-se.
Un cop feta la feina de recercar informació, es farà una excursió a l'estany. La visita començara amb un passeig amb barca on els alumnes hauran de fer fotos de les muntanyes d'on provenen aquests rius que desenvoquen a l'estany.
Tot seguit, es realitzarà una ruta a peu pels voltants de l'estany i els alumnes hauran de fer fotos dels rius, rierols i recs.
A classe, hauran de preparar una seqüència fotogràfica on apareguin diferents imatges que es mostrin els rius que desemboquen a l'estany, les muntanyes d'on provenen i el nom de cada riu i muntanya.
Finalment s'exposarà el treball davant la resta de companys.
Bona tarda bloc de Banyoles!
ResponderEliminarLa primera activitat didàctica està molt ben pensada perquè tal i com dieu vosaltres es refelcteix el triple enfocament de l'educació per la sostenibilitat.
També, trobem molt interessant que l'activitat porti a la reflexió, ja que d'aquesta manera s'aconsegueixen els objectius proposats.
Us animem a seguir així!
Hola blog de Banyoles!
ResponderEliminarTrobo que es una activitat força interessat, ja que doneu l'oportunitat als nens/es de conèixer que es la sostenibilitat a través d'una activitat experimental. Aspecte que reforça l'aprenentatge significativament. Està molt ben pensat que els grups estiguin compostos per alumnes de diferents cultures.
Ànims, ho esteu fent molt bé !